Revenue management – podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Cena: 1299 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1199 zł netto / osobę (+23% VAT)





Zapraszamy na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU. Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!

Dowiedz się jak robią to najlepsi gracze na rynku.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I
    - Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
    - Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    - Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    - Segmentacja rynkowa
    - Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II
    - Pricing - od strategii do taktyki
    - Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    - Zarządzanie dostępnością hotelu
    - Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    - Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    - Podsumowanie – złote myśli i wskazówki

 

 


Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top