Specjalistyczne praktyczne szkolenie. Grupa max 18 osób! Praktyczne przykłady, praca na komputerach! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
• Przypomnienie pojęcia revenue management i komponentów, jak również roli Revenue Managera i jego aktywności - Roadmap
• Wskaźniki stosowane przy zarządzaniu przychodami, ćwiczenia i case study
• Segmentacja rynkowa – case study
12:30 – 13:30 – Lunch/networking
13:30 – 16:30 – Część II
• Metody optymalizacji – ćwiczenia i case studies
• Prognozowanie – ćwiczenia
• 8 cennych wskazówek, złote myśli i check listy