Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)





Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I

  •     komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
  •     kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
  •     ekonomia, a Revenue Management, współzależność
  •     segmentacja rynkowa
  •     prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 – Lunch/networking
13:30 – 15:30 – Część II

  •     strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
  •     pricing -od strategii do taktyki
  •     rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
  •     zarządzanie dostępnością hotelu
  •     analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
  •     narzędzia do revenue management-u i dystrybucji

15:30 – 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top