Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników 9:30 – 12:30 – Część I
komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
ekonomia, a Revenue Management, współzależność
segmentacja rynkowa
prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 – Lunch/networking 13:30 – 15:30 – Część II
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.