Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego? Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
Uczestnicy kursów otrzymują certyfikaty zaświadczające o ukończeniu specjalistycznego szkolenia.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
ekonomia, a Revenue Management, współzależność
segmentacja rynkowa
prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.