Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 - 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 - 12:30 - Część I
Jak stworzyć rentowną a jednocześnie konkurencyjną ofertę konferencyjną?
Relacje jako ważny element polityki sprzedażowej
12:30 - 13:30 – Lunch/Networking
13:30 - 16:00 - Część II
Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe
13:30 - 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi
Szkolenie szczególnie polecane:
Ekspert:
Artur Trukawiński
Hotelarz, doradca hotelowy, trener i szkoleniowiec, audytor hoteli, wykładowca akademicki
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.