Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 - 9:30 - Rejestracja
9:10 - 9:30 - Śniadanie dla uczestników
9:30 - 12:30 – Część I
• Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
• Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi.
• Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności
12:30 - 13:30 - Lunch/Networking
13:30 - 16:00 - Część II
• Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny.
• Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
• Audyty
16:00 - 16:30 - Sesja pytań i odpowiedzi