Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
Jak ich premiować, motywować?
Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
Planowanie budżetu i wyników
Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 16:00 – Część II
Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi