Rosnące koszty prowadzenia działalności hotelarskiej powodują spadek rentowności prowadzenia biznesu. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach, aby te mogły generować zadowalający zysk.
Podpowiemy Ci gdzie szukać oszczędności i jak najefektywniej wdrożyć te rozwiązania!
Dzięki udziałowi w tym specjalistycznym szkoleniu dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli dowiesz się na czym należy się koncentrować, aby faktycznie zaoszczędzić środki, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać, a także jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu.
9:15- 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy dla uczestników
9:30 – 13:30 – Część I
· Gdzie szukać oszczędności, czyli analiza kosztów bezpośrednich, pośrednich i personelu
· Zasady optymalizacji kosztów zatrudnienia
13:30 – 14:30 – Lunch, networking
14:30 – 16:00 – Część II
· Skuteczne metody zwiększenia wydajności i rentowności pracy
· Optymalizacja zamówień do hotelu i restauracji
16:00 – 16:30 – Sesja dyskusji, pytań z Sali