Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)

Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawniej ul. 17 Stycznia)
Cena: 1349 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1249 zł netto (+23% VAT)





Główny celem seminarium jest poznanie możliwości związanych z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. To szkolenie praktyczne prowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce grupy Satoria, po którym uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę którą będą mogli zastosować w swoich obiektach. Będziemy mówić tylko o tym jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I

  • komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
  • kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
  • ekonomia, a Revenue Management, współzależność
  • segmentacja rynkowa
  • prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 – Lunch/Natworking
13:30 – 16:30 – Część II

  • strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
  • pricing -od strategii do taktyki
  • rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
  • zarządzanie dostępnością hotelu
  • analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
  • narzędzia do revenue management-u i dystrybucji



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top