Wyjątkowe seminarium szkoleniowe, którego celem jest wzrost efektywności działań menedżerów. Przekazuje uczestnikom know‑how i narzędzia na najwyższym poziomie, pozwalające budować stabilną i trwałą wartość organizacji. Przekazuje uczestnikom konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych w tym takie kompetencje jak m.in. dotyczące efektywnego organizowania pracę poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja/Śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
- Wprowadzanie standardów pracy
- Organizowanie pracy poszczególnych działów hotelu
12:30 – 13:30 – lunch
13:30 – 16:00 – Część II
- skuteczne i sprawdzone metody rekrutowania i premiowania pracowników
- organizacja czasu pracy managera, czyli ile czasu powinien poświęcać poszczególnym czynnościom
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
Radosław Altheim
Dyrektor zarządzający, Q Hotels
|