Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1149 zł netto / osobę (+23% VAT)





HARMONOGRAM:

9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie

9:30 – 12:30 – Część I

    • Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
    • Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
    • Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
    • Planowanie budżetu i wyników
    • Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

    • Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
    • Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
    • Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
    • Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
    • Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?


Szkolenie szczególnie polecane: Seminarium rekomendowane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom sprzedaży

Ekspert:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top