Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1099 zł netto / osobę (+23% VAT)





Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?

Dowiesz się tego już 7 września podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.


HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników

 

9:30 – 12:30 – Część I

  Jak wyróżnić nie tylko ceną ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?

  Jak rozmawiać z klientem aby wygrać każdy biznes, na którym nam zależy?

 

12:30 – 13:30 – Lunch/Networking

 

13:30 – 15:30 – Część II

·        Jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty?

·        Jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku?

 

15:30 – 16:30 – Praktycy –praktykom. Sesja pytań z sali

                 


Szkolenie szczególnie polecane: Warsztaty szczególnie polecane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom ds. sprzedaży

Ekspert:

Wojciech Liszka
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top