Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?
Dowiesz się tego już 7 września podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
Jak wyróżnić nie tylko ceną ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?
Jak rozmawiać z klientem aby wygrać każdy biznes, na którym nam zależy?
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 15:30 – Część II
· Jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty?
· Jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku?
15:30 – 16:30 – Praktycy –praktykom. Sesja pytań z sali
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor
|