Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Dowiedz się jak znaleźć najlepszych sprzedawców, jak ich motywować i jak im pomagać, by mieli jak najlepsze efekty.
Najskuteczniejsze systemy motywacyjne
Jak stworzyć realne założenia budżetowe
Budowa systemu prowizyjnego
Skuteczne delegowanie zadań i systemy raportowania
HARMONOGRAM SZKOLENIA
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 - 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 11:30 – Część I - BUDOWANIE
poszukiwany/poszukiwana czyli gdzie i jak znaleźć dział sprzedaży (czy stawiać na niedoświadczonych czy weteranów)
znajomość produktów buduje sprzedaż, czyli o tym co sprzedaje dział sprzedaży
procesy i procedury w dziale sprzedaży i między działami: proces sprzedażowy, procedury realizacji eventów, automatyzacja procedur, aktywności sprzedażowe
najskuteczniejsze systemy motywacyjne dylematy kija i marchewki
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 16:00 – Część II – ZARZĄDZANIE
jak stworzyć realne założenia budżetowe: segmentacja produktów, analiza danych historycznych, budżet indywidualny
budowa systemu prowizyjnego (zysk kontra przychody, wysokość procentu kontra typ eventu)
skuteczne delegowanie zadań, czyli o prostocie w komunikacji i konsekwencji w realizowaniu
systemy raportowania i analizowania danych sprzedażowych (co analizować, jak raportować, skąd brać realne dane)
16:00 – 16:30 - Praktycy –praktykom. Sesja pytań z sali
Warsztaty szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM
Szkolenie szczególnie polecane: Warsztaty szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM
Ekspert:
Artur Trukawiński
Hotelarz, doradca hotelowy, trener i szkoleniowiec, audytor hoteli, wykładowca akademicki
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.